2009. október 23., péntek

EM-037 Tokaj

A hosszú hétvégére hazalátogattunk a szüleimhez. Már napokkal előtte megterveztem a hétvégét, hogy mit is fogunk aktiválni, de az időjárás kicsit belezavart a terveimbe. Reggel még esett, délben még csepergett, de azért elkezdtem összepakolni a rádiót. 13 óra előtt pár perccel elindultunk, Tokaj közel van 20 kiló méter, hamar odaértünk. A városba érve nem láttuk a hegyet, de sebaj, gondoltam fent jobb idő lesz…
Leparkoltunk az egyik utcában, majd a templom felé vettük az irányt, itt láttuk ezt az útbaigazító táblát.


Majd egy újabb tábla, de ez már a hegyre vezető utat jelöli.


A temetőn keresztül a Piros jelzést követve indultunk felfelé.


A temető után az út leginkább egy kiszáradt folyómederre emlékeztet.


Felfelé haladva több helyen is találunk padokat az út mentén. A jelzés végig szépen ki van festve.


Az utolsó pár szár métert a Piros háromszög jelzésen kell megtenni.


Fél három körül értünk fel a csúcsra, a köd olyan sűrű volt, hogy a TV tornyot nem lehetett látni pedig ott voltam alatta. Felállítottam az állomást, a képen jól látszik a köd.


Gyorsan el is kezdtem az aktiválást, nem akartam a rádiót sokáig kint hagyni ebben a párás időben.


Az első válaszoló állomás HA5TI volt, de sajnos nem vette rendesen az adásomat, ez nem is csoda az antennáról csorgott a víz. Azért pár perccel később sikerült a QSO, kicsit emeltem a teljesítményen (20 watt)


Hét összeköttetést sikerült összehozni. Éppen készültem bontani, miközben barátnőm észrevette az éppen támadásra készülő “gyilkos” katicákat.


Még egy kép a ködbe burkolózó állomásról.


Lebontottam, és elindultunk lefelé, ugyanazt az utat követtök mint felfelé. A köd végig megmaradt csak szombat reggelre oszlott szét de ez már egy másik történet.
Az időjárás ködös volt a csúcson 12,6 °C-ot mértem 100 % páratartalom mellett.
Köszönöm mindenkinek az összeköttetést, a LOG-ot feltöltöttem a SOTA
adatbázisba:
A csúcs adatai a SOTAwatch-on: HA/EM-037

LOG:
Time (UTC)CallBandModeNotes
12:46HA0ML144MHzFMPisti, Fehérgyarmat, KN17GX
12:47HA7SZA144MHzFMMihály, Nagykovácsi
12:48HA5TI144MHzFMPista, BP
12:49HA9HZL144MHzFMZoli, Tiszaladány
12:52HA9MDO/P144MHzFMSándor, Miskolc
12:56HA9HU144MHzFMIstván, Onod
13:09HA9AI144MHzFMLajos, Diósgyor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése