2009. december 5., szombat

KM-007 Prédikálószék

Mostanában ködös aktiválásaim voltak, megnéztem az időjárás előrejelzést és biztatónak tűnt “Napközben megszűnik a köd” írták. Nekem se kellett több, elindultunk. Irány a Prédikálószék, bíztam benne, hogy szép kilátásunk lesz, de sajnos nem…
Dömös felől közelítettünk. Ez a tábla a falúban van, hogy biztosan odataláljon az ember a Rám szakadékhoz :-) vagy, hogy ködben se tévedjünk el.


A kocsit a falú szélén hagyva a PSZ jelzésen indultunk felfelé. Rengetegen voltak az úton, de valószínűleg a Rám szakadék volt a céljuk, mert mikor letértünk az aszfalt útról hirtelen eltűntek az emberek.


Itt még szép volt az erdő, kicsit ködös de gondoltam, hogy felfelé majd ritkulni fog.


A PZS jelzésen a Szentfa kápolnáig mentünk, majd a Piros háromszögön folytattuk az útat. Innen kezd el erősebben emelkedni.


Itt már jól látszik, hogy felfelé kell mászni. Itt még körülbelül 500 méterre voltunk a Vadálló-kövektől.


És elértük őket… a köd erősödni látszott.


Én és az egyik Vadálló-kő.


Fent az egyik padon vertem tanyát, az antennát a pad melletti fa ágai között kitolt pecabotra erősítettem.


12 összeköttetést sikerült összehozni. Az utolsó összeköttetést csináltam mikor egy nagyobb csapat kiránduló jelent meg a hegyen. Érdeklődtek, hogy mit csinálok, majd folytatták útjukat. Mi is összepakoltunk és elindultunk lefelé, kezdett hűlni a levegő és a köd is megmaradt.


És a végén a térkép amin látszik megtett utunk, lefelé ugyanazt az utat követtük mint amin felfelé haladtunk.


Az időjárás ma sem volt kegyes ismét egy ködös aktiválást tudhatok magam mögött. Az aktiválás kezdetekor 3,3 °C-t a végén 2,6 °C-t mértem. Közben elfogyott egy termosz forró tea, két mandarin és egy kis csoki.
Köszönöm mindenkinek az összeköttetést, a LOG-ot most is feltöltöttem a SOTA adatbázisba.
A csúcs adatai a SOTAwatch-on: HA/KM-007

LOG:
Time (UTC)CallBandModeNotes
11:35HA5AZC144MHzFMLajos, BP XI Újbuda
11:37HA5CQZ144MHzFMZoli, BP
11:38HG4UK144MHzFMZsolt, BP Zugló, JN97NM
11:39HA5OT144MHzFMOttó, BP Óbuda
11:43HA5ALE/P144MHzFMBarnabás, Mátrafüred
11:48HA6QZ144MHzFMZsolt, Mátraverebély
11:50HA6ZG144MHzFMLaci, Gyöngyöstarján
11:53HA7BUS144MHzFMJános, Jászfelsoszentgyörgy, JN97VM
11:57HA6NN144MHzFMBandi, Salgótarján, JN98VC
11:58HA5MA144MHzFMLaci, BP XI
12:00HA9MDP/P144MHzFMPéter, BP III
12:01HA5LV144MHzFMViktor, BP XI Kelenföld

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése