2009. november 22., vasárnap

KM-025 Nagy-Hárs-hegy

Az időjárás leginkább a tegnapihoz hasonlított, köd és köd, de ha tegnap mentünk, akkor ma miért ne. Tegnap úgy terveztem, hogy felmegyünk a KM-014-re de közben meghívtak minket egy születésnapra, így kicsit kevesebb idő maradt a túrára, ezért a Nagy-Hárs-hegyre esett a választás.
A kocsit a Gyerekvasút Szépjuhászné megállójánál tettük le, majd kisétáltunk az úthoz, hogy lefotózzuk a táblát.


A Sárga jelzésen indultunk a csúcs felé.


A köd valamivel sűrűbb volt mint tegnap, néhol a látótávolság csak pár tíz méter volt.


Egyszer csak megpillantottuk a kilátót, ott volt az orrunk előtt.


Az aktiválás jól ment, sokan voltak a sávban. HA2VR/P a KM-014-ről dolgozott a frekvencián amit átadott nekem. HG4UK közben bejelentkezett a KM-011-ről akinek pár perc múlva én adtam át a frekvenciát, de előtte még sikerült az összeköttetés S51KV-vel 260 km távolságból. Ma is csak a kézi rádió (VX-3) volt nálam 1,5 wattal a 260 km szerintem elég jó távolság.


Ilyen volt a kilátás a kilátóból. Látótávolság szinte semmi, de ebben is van valami szép.


10 összeköttetés után kapcsoltam ki a rádiót, majd elindultunk a Kis-Hárs-hegy felé.


Megérkezve itt is felmásztunk a kilátóba, igaz semmit nem láttunk, de ha kilátó, akkor oda fel kell mászni.


Visszafelé a Zölddel jelzett “körúton” jöttünk, majd egy darabon a sínek mellett.


Ilyen szép gombákat is láttunk az út szélén.



Visszaérve a Szépjuhászné állomáshoz éppen jött a vonat, amit lefotóztam, majd hazaindultunk.


Végezetül a térképen világoskékkel jelöltem utunkat.


Az időjárás mint már írtam ködös volt, a kilátóban 10,5 °C-ot mértem.
Köszönöm mindenkinek az összeköttetést, a LOG-ot most is feltöltöttem a SOTA adatbázisba.
A csúcs adatai a SOTAwatch-on: HA/KM-025

LOG:
Time (UTC)CallBandModeNotes
10:16HA2VR/P144MHzFM Gyuszi, KM-014, S2S
10:19HG5OJW144MHzFMLaci, BP Rákoskeresztúr
10:19HA5CQZ/M144MHzFMZoli
10:20HA7SZA144MHzFMMihály, Nagykovácsi
10:22HG4UK/P144MHzFM Zsolt, KM-011, S2S
10:25HA5OCS144MHzFMAndrás, BP
10:26HA3FUP/M144MHzFMPéter, Bicske
10:26HA7AT144MHzFMLajos, Erdokertes
10:29S51KV144MHzFM JN86AI
10:31HG5ACZ144MHzFMZsolt, BP XIV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése