2009. szeptember 27., vasárnap

DD-002 Tubes

Tegnap egy esküvőbe voltunk hivatalosak Pécsre, ha már itt vagyunk akkor aktiválok. Megnéztem a csúcslistát és figyelembe vettem az esküvő “fáradalmait”, végül a Tubesre esett a választás. Terveztem, hogy ha lesz kedvünk és erőnk akkor esetleg átmegyünk a DD-006-ra is, de persze nem mentünk át. 11 óra előtt indultunk Pécsről, gyorsan felértünk a Misina tetőre (TV torony) itt megreggeliztünk majd az autót hátrahagyva a Sárga jelzésen elindultunk a Tubesra.





Hamar elértük a Tubicát (Kis-Tubes) a kilátóból csináltam néhány fotót, majd sétáltunk tovább.



Elérve a csúcsot, felmentünk a kilátóba, ahol a jó idő ellenére, akkor senki sem volt, persze később többen is feljöttek.



Összeraktam a rádiót, az antenna a szokott mágnestalpas körsugárzó, amit most a korlátra rögzítettem némi szigetelő szalag segítségével :-)



Körbekiabáltam az átjátszókat és a szokott frekvenciákat, végül 145,500-on volt az első QSO. Érdekes terjedés volt, tekergettem a rádiót és mintha olasz állomásokat hallottam volna egy rövid időre, majd 144,300 környékén is szétnéztem így sikerült YO2LAM-mal a QSO.




Sajnos az akkumulátorom gyorsabban merült a szokottnál, mire a 8. összeköttetés végére értem már csak 11,5 Voltot mértem, ekkor döntöttem úgy, hogy ma csak ez a csúcs lesz aktíválva. Elkezdtem összepakolni, majd elindultunk visszafelé. A kilátónál és út közben is volt egy-egy család aki érdeklődött, hogy mit is csinálok, így elmagyaráztam nekik. Leérve a városba sétáltunk még egyet majd haza indultunk.
Köszönöm mindenkinek a QSO-kat, a LOG-ot feltöltöttem a SOTA adatbázisba.
A csúcs adatai a SOTAwatch-on: HA/DD-002

LOG:
Time (UTC) Call Band Mode Notes
09:52 HA3FDT 144MHz FM Katalin, Gyód
09:54 HG3FUD 144MHz FM János, Dombóvár, JN96BJ
09:58 HG4GBV/P 144MHz FM Feri, JN97GF, Pákozd mellől
10:05 HA3JK 144MHz FM Dezso, Szólád
10:07 HA2TS 144MHz FM Sanyi, Várpalota, JN97BC
10:12 HA5KDR 144MHz FM Miki, Gerecse, JN97FQ, KD-005, S2S
10:21 YO2LAM 144MHz SSB Bata, Temesvár, KN05PS
10:24 HA3JO 144MHz SSB Józsi, Pécs, JN96CC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése