2009. július 15., szerda

KM-005 Dobogókő

Délután volt, kicsit unatkoztam, az idő jó, valamit tenni kellene. Kocsiba pattantunk és irány Dobogó-kő. Tudtam, hogy az egyik barátom egy kis csapattal a környéken túrázik és a végén ők is feljönnek Dobogók-kőre, meg is beszéltük, hogy itt találkozunk.



Még vártunk rájuk közben én elkezdtem az aktiválást, bár csak a VX-3-at vittem magammal nem tudtam mire számítsak. Sajnos sok volt a szúnyog. Még én aktiváltam addig a többiek (4-en voltunk) sétáltak egyet a környéken. A 4 QSO nagyon nehezen lett meg, de azért sikerült, köszönöm a segítséget HA7VY Józsinak!



Szerettünk volna naplementét fotózni és reméltük, hogy talán sikerül NLC-t is (NLC – éjszakai világító felhő, ebben a hónapban látható jelenség), de sajnos erősen felhősödni kezdett így nem láttunk semmit.




Haza indultunk, közben még megálltunk Szentendrén. Kicsit sétáltunk a városban és ücsörögtünk a Duna parton, késő éjszaka értünk haza.
Köszönöm az összeköttetéseket, a LOG-ot feltöltöttem a SOTA adatbázisba.
A csúcs adatai a SOTAwatch-on: HA/KM-005

LOG:
Time (UTC) Call Band Mode Notes
17:01HA7VY144MHzFMJózsi, Budakalász
17:20HA5TGY144MHzFMGyuri, BP Mázsatér
17:30HG5OVL144MHzFMLaci, Erdokertes
19:33HA7JBB144MHzFMJános, Pomáz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése